ققنوس اينترنتي من

۲/۲۶/۱۳۸۱

اين ماكروسافت هم كار دست ما داده ،هر جا مىرويم صحبت از كار و مدارك اين ماكرو سافت هست
امروز دوباره كلاسهاي MCSE من شروع شد ،چند وقتي هست كه بخاطرمشكلاتي كه در روابط أمريكا با كشورهاي آسيايي پيش اومده ديگر امتحانات mcse core در ايران برگزار نمى شود
البته قبلا هم قاچاقي برگزار مىشد ، چون ما در تحريم هستيم ، ولي اين بنگلادشيها كه برا ى پول هر كارى مى كنند ، دزدكى آزمون برگزارمىكردند
القصه چهره خانمها توي اين دوره ها، نمادي خاص دارد ، والبته يه سري هم كه بخاطر .....اومدند
اما به قول عليرضا اين يعني توسعه پايدار؟
من يه راه براي اين آقايان برنامه ريز دولتي دارم بابا بيان به اين همه جوان بيكار آموزش بديد بابا اين همه استعداد سرشار اما سرشاردر سر كوچه ها و مشغول به دختربازي
بابا بياييد دو تا متخصص از خارج استخدام كنيدو كلاسهاي آموزش رايگان بگذاريدو بعد شروع كنيد به توليد نرم افزار ، game توليد كنيدهم مشكل بيكاري را حل كرده ايد هم اشتغال ايجاد كرده ايد

من در كوچه تنهايي
در گذشت انبوه عزاداران
در سيل بي خروش جوانيم
استحاله مىشوم
اي شغالان ناله سردهيد
غم فراگير شده است
خدا هم با ما سر آشتي ندارد
عناصر ظلماني در دل آسمان
صحبت از مهر ستاره ها ميكنند
و ما چه سرخوش مىگوييم
زندگى زيباست!

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی