ققنوس اينترنتي من

۲/۲۷/۱۳۸۱



 




شكلات




با يك شكلات شروع شد .......




من يك شكلات گذاشتم توي دستش ،او يك شكلات گذاشت توي دستم




من بچه بودم ، او هم بچه بود . سرش را بالا كرد ديد كه مرا مي شناسد
!




خنديدم ، گفت : دوستيم ؟ گفتم : دوست دوست .   گفت : (( تا كجا ؟ ))




گفتم : دوستي كه تا ندارد .   گفت : ((تـــا مرگ !
))  خنديدم و گفتم : ((من كه گفتم تا ندارد )) گفت : ((باشد ، تا پس
از مرگ )) گفتم : (( نه ، نه، تا ندارد )) گفت : ((تا آنجا كه زنده
مي شوند ، يعني زندگي پس از مرگ . باز با هم دوستيم ،تا بهشت ، تا
جهنم ، تا هر كجا كه باشد من وتو باهم دوستيم . ))




خنديدم ....گفتم : (( تو برايش تا هر كجا كه مي خواهم
تــــا
بگذار ، يك تا بكش از سر اين دنيا تا آن دنيا ، اما من
اصلا تا نميگذارم .




نگاهم كرد ، نگاهش كردم  ، ميدانستم دوستي بدون  " تا " را
نمي فهمد




گفت: " براى دوستيمان بيا يك نشاني بگذاريم "    گفتم : " با شد ،
تو بگذار "




گفت: (( شــكـلا ت ))




هر بار همديگر را مي بينيم يك شكلات مال تو يكي براى من !
گفتم " باشد . "




يك شكلات گذاشتم توي دستش او هم يك شكلات به من داد
يعني دوست هستيم ، دوست دوست




من تند شكلاتش را باز كردم و تند تند مكيدم




صندوقچه كوچكي در آورد ، شكلاتم را درونش گذاشت ، گفتم : "
بخور "     




                               گفت : (( نگهش مي دارم تا وقتيكه
دوست هستيم .)) گفتم : " دوستي ما كه تـا نـدارد "




يك سال ، دو سال ، چهار سال ،23 ساله شده است ، او بزرگ شده است من
بزرگ شده ام ، من همه شكلاتهايم را خورده ام ، او آمده است تا امشب خداحافظي كند مي
خواهد برود ، برود در آن دور دورها ، ميگويد :"ميروم ولي زود برميگردم ." اما من مي
دانم بازگشتي نيست و او ديگر باز نخواهد گشت.




يادش رفت كه به من شكلات بدهد ولي يك شكلات توي دستش
گذاشتم و گفتم بخور و يك شكلات براي صندوقچه اش .




هر دو شكلات را خورد . يادش رفته است براى شكلاتهايم  
صندوقچه اي دارد. خنديدم و خنديدم ...




مي دانستم دوســتي من تا ندارد و دوستي او تا دارد .




خوب شد همه شكلاتهايش را خوردم .



  

حالا او با صندوقچه اى پر از شكلات نخورده چه خواهد كرد !!!




جواد زنجانچي نيكو




jnicou@yahoo.com

1 نظر:

در ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۴۷, Anonymous ناشناس گفت...

آخه تو خیلی با مرامی آقا.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی