ققنوس اينترنتي من

۲/۳۱/۱۳۸۱

با سلام آقا مي گن افكار من ماست موسيريه ، يعني بدرد مزه عرق سگي مي خوره
خوب مي گن ديگي شايد راست مي گن!
امروز تو دانشگاه يه جرياناتي رخ داد ، اصلا حالم منو تا الان بد كرده
عزيزم قربون شكلت برم من جوادم خوب شد جواد ، جواد
آقا زور كه نيست نمي تونم دست بر دارم آقا مي دونيد اين عشق الكي ما را عاشق خودش كرده
جونم برات بگه يه نفر به ما راه داد ما نتونستيم سبقت بگيريم
مات و مبهوت مونديم تو خيالش وسط جاده
حالا هي دارن بوق مي زنند... خب بابا !
عجب دور و زمونه اي شده احساس داشته باشى مي گن يارو جواده ، احساساتيه ، يارو رو مى بينى زيگيل دختره شده...
"روزگار غريبي است نازنين دهانت را مى بويند مبادا گفته باشى دوستت دارم"
ما به همين عشق يه طرفه دل خوش كرديم
" خوشا مهربونى دو سر بى كه يك سر مهربوني درد سر بى "

علي بي غم كاش همه غمهاي عالم بيان پيشت يه روز بريد كافي شاپ
ما ديگه بريديم . آقا من نمىفهمم اي جبر چى هست علي بي غم تو مىفهمي عمو وب لاگيها شما چه طور ؟تو رو خدا يكىبه ما بگه.
آخه خدا جون اسمتو گذاشتن خدا كه هواى ما رو داشته باشى آخه رمه بدون چوپان!
بابا خدا جوونى كردم ، مخلصيم چرا قهر كردى؟
بابا اون گفت جبر زمونه... ....آقا بيان به اين اختيار بگيم برو چند وقت ماه عسل .....
نه بابا مثه اينكه خيلى جواد تشريف دارم ..... مخلصيم

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی